Förslag på träningspass

Träningspass 17504247_732569980253508_3641495677034715907_o

Tabata – Högintensiv funktionell träning i intervaller

Yoga – Meditativt pass där du jobbar med balans, styrka och rörlighet

Löpskolning – Lär dig springa med korrekt löpteknik. Genomgång om hur du kan ändra ditt löpsteg, prova på olika övningar för att förbättra löptekniken som sedan avslutas med löpning.

Body Toning – Glatt pass med funktionella övningar för hela kroppen koreograferat till musik. Du använder din egen kroppsvikt och gummiband om redskap.

Core – Träna kroppens kärna och de viktiga core muskulaturerna – mage, rygg och midja som håller kroppen uppe.

Endurance – Utomhus träning där vi kombinerar löpning med funktionella övningar ute i naturen.

Box – Vi jobbar med slag och sparkar med hjälp av handskar och mitzar. Hela kroppen får arbeta och pulsen är hög. Ger mycket energi att träna parvis, svettigt och beroendeframkallande!

TeamTräning – Styrkepass där vi jobbar parvis och gruppvis genom hela passet. Fantastisk företagsträning med mycket samarbete och teamkänsla.

WOD – Crossfitinspirerat pass där vi dels jobbar parvis men också där du får möjlighet att tävla mot dig själv.

 

17157607_725785834265256_4880846953030520135_o Bild två